Afili Aşk 38. Bölüm - FULL BÖLÜM
2:20:40
Afili Aşk 37. Bölüm Kamera Arkası
5:45
Ben hamileyim! - Afili Aşk 37. Bölüm
14:38
Afili Aşk 36. Bölüm Kamera Arkası
5:08
Afili Aşk 36. Bölüm Ön İzleme
0:34
Afili Aşk 35. Bölüm Kamera Arkası
5:17
Afili Aşk 34. Bölüm Kamera Arkası
5:48
Afili Aşk 33. Bölüm Kamera Arkası
5:30
Afili Aşk 32. Bölüm Kamera Arkası
4:38
Afili Aşk 31. Bölüm Kamera Arkası
5:01
Afili Aşk 30. Bölüm Kamera Arkası
3:59
Afili Aşk 29. Bölüm Kamera Arkası
3:54
Afili Aşk 28. Bölüm Kamera Arkası
4:22
Afili Aşk 27. Bölüm Kamera Arkası
3:07
Afili Aşk 26. Bölüm Kamera Arkası
4:35
Afili Aşk 25. Bölüm Kamera Arkası
1:41
Afili Aşk Kamera Arkası
7:56
преди 2 месеца
Afili Aşk Kamera Arkaları Özel
10:32
преди 3 месеца
Erkut'un MAVİ Aşkı - Afili Aşk Özel Klip
10:29
Afili Aşk 28. Bölüm Kamera Arkası
4:35
преди 3 месеца
Kenan Özkayalı Özel - Afili Aşk Özel Klip
10:53
Коментари
Братанец 0010
Братанец 0010 преди ден
HurriCahan 😍
Bekır Sedef
Bekır Sedef преди ден
😂😂😂😂😂😂
Bekır Sedef
Bekır Sedef преди ден
😂😂😂😂😂
Tunc Ünal
Tunc Ünal преди 2 дни
Orospu gonca
xgirl89 #89
xgirl89 #89 преди 2 дни
I have one question that hurts my head...burcu at any pointe was going to leave this show early because of an other project??
Eumag Park
Eumag Park преди 2 дни
Whats name of this song ?!
İnci ercüment
İnci ercüment преди 2 дни
Çok güzel dizi
ننس علي
ننس علي преди 2 дни
منو العربي اللي يحب هالمسلسل يجف لايك 😂
Asude Karabulut
Asude Karabulut преди 2 дни
1:25 kerem çok komik
Asude Karabulut
Asude Karabulut преди 2 дни
4:52 kerem çok 😂
Asude Karabulut
Asude Karabulut преди 2 дни
6:11 ve 6:17 ayşe çok haklı
Zeynep Çetin
Zeynep Çetin преди 2 дни
Ceyda aralarından çekilirse izleyenler bence daha çok sevinir çok stres oldum Ceyda aralarından çekilsin çıksın oyundan ya gıcııık 😂
EDA 2008
EDA 2008 преди 2 дни
baba bayilmq evde hep beraber bayiliriz
Nisanur Karmaz
Nisanur Karmaz преди 2 дни
En sevdiğim dizi en sevdiğim kanal en sevdiğim oyuncular
Tunc Ünal
Tunc Ünal преди 2 дни
Ayşeyi görmemle vücudumda anlam veremediğim şeyler oluyor. Testeron seviyem tavan yapıyor. Nasıl bir hatunsun sen
EDA 2008
EDA 2008 преди 2 дни
7:39 de samet ve muhsin baba ayse buurdaa muhisin neee ben simdi onu yok baba bosver belki bi sey olur samet sen neyi castediyon ya baba belki cocuk gelir evlenirler haaa tamam d gidelim ceyda la yeldaya bi sey dème hahahahahahahahajahahahahah keske boyle olsaydi
Efe'nin kanalı
Efe'nin kanalı преди 2 дни
Bir şey dicem ayşe nazmiyeden daha yaşlı😂😂
EDA 2008
EDA 2008 преди 2 дни
keske biri gelsede dise saka yaptik final olmiyo dese yaaa
Dilanur Kaya
Dilanur Kaya преди 2 дни
Valla ben izlerken göbek attım samet nasıl dursun
B - Fly
B - Fly преди 2 дни
3:04 ayşeyi büyüyünce domestosla yıkamışlar herhalde ten farkına bak
Agil Djafarli
Agil Djafarli преди 2 дни
ilk bolumu tekrar tekrar izleyenler +1
Serra D
Serra D преди 2 дни
İzleyip izleyip cringe oluyorum :)
حسن علي
حسن علي преди 2 дни
اكو عرب بل طياره 😢😢😢ثبتو وجودكم 😄😄ماراح اطلب لايك وتعليق اني محب هاي السوالف 😇😇
AFİLLİ AŞK
AFİLLİ AŞK преди 2 дни
Aynen yaaa😭😪😥
kumsal dağlı
kumsal dağlı преди 2 дни
like atmayı unutmayın ve abone olmayi
kumsal dağlı
kumsal dağlı преди 2 дни
keşke gorebilsek ama niye bitiriyorlar yani bizim için bitirmesinler yani biz izliyoruz onun için oynasınlar yaaaaaa
nefise emrak
nefise emrak преди 2 дни
canıma deysin ceydaya
ELSA ECRİN
ELSA ECRİN преди 2 дни
Ya bu dizi niye bitti
Emine Beyza Uysal
Emine Beyza Uysal преди 2 дни
6:03 kerem kalk bidaha deneriz keremmm ühühhüüü😂😂😂
Gianna Angius
Gianna Angius преди 2 дни
Si possono avere isottotitoli in italiano della storia di Afili Ask grazie mille
Nergiz Huseynova
Nergiz Huseynova преди 2 дни
Kiz gel buraya😂😂
Nergiz Huseynova
Nergiz Huseynova преди 2 дни
Av öncesi son bakismi ?? Volkan yaa😂😂😂😂
Esengul Topal
Esengul Topal преди 2 дни
Ya bu padişah ve matematikten ne olur gitme dedim ya ben Ayşe Özyılmazel
Afili Aşk
Afili Aşk преди 2 дни
K:bir buçuk metrelik havuzda adamı kahraman edeceksin
danjel demcolli
danjel demcolli преди 2 дни
ingilizce altyazilarla yapabileceginiz bu diziyi begendim lutfen 🙏🙏
Cihan Bircan
Cihan Bircan преди 2 дни
L
Nisanur Kısacık
Nisanur Kısacık преди 2 дни
Hayırrrr bitmesin çok güzeldi ya!!!!!!! 😥😥😥😥😥😞😞😞😞😧😧😧😧😦😦😦😭😭😭😭😭😟😟😟😟😖😖😖😖😞😞😞😥😥😥😥😔😔😔
Nergiz Huseynova
Nergiz Huseynova преди 2 дни
KRAL KEREM😀😀😂😂😂VE ÇAKAL METE
Nergiz Huseynova
Nergiz Huseynova преди 2 дни
Yaktim seni kerem 😂😂😂
Eda Uzun
Eda Uzun преди 2 дни
`~\|<>{}[]▪○●□■☆★♡♥°•◇◆¤《》¡¿+×÷=%%_€((*&^$/;;
Amil Aliyev
Amil Aliyev преди 2 дни
Ben bu seryalin davamini istiyirem
Dilanur Kaya
Dilanur Kaya преди 2 дни
Ayyyy icimin yağları eridi yaaa
Elen Hazar
Elen Hazar преди 2 дни
7:50 Müziğin adı ne ?? 🥺🥺🥺💔💔💔 please
Ayşegül Esgici
Ayşegül Esgici преди 2 дни
Ögğc
Hanife Burus
Hanife Burus преди 2 дни
Büyük troll
Hanife Burus
Hanife Burus преди 2 дни
Ayşe ye örgö çok yakışmış
redak sykkrmi
redak sykkrmi преди 2 дни
Burcu ablacım Kerem abicim Güzel öpüstü
Azat Şahin
Azat Şahin преди 2 дни
Bravo
Hanife Burus
Hanife Burus преди 2 дни
Eyyyyyyy ruh
Tunc Ünal
Tunc Ünal преди 2 дни
Ayşe de tam yatırıp vurmalık
Maria Schneider
Maria Schneider преди 2 дни
Cok ucuz bi final oldu
ADA KÖSE
ADA KÖSE преди 2 дни
Çok güzel👏👏👏
Gulhanim Uslu
Gulhanim Uslu преди 2 дни
Sevmedim keşke Ayşe ceydamı dalsaydı
tatlı şekercik
tatlı şekercik преди 2 дни
Sahte melek ceyda aklı sıra yardım ediyor ama çıkacak bunun kokusu
melis özgündüz
melis özgündüz преди 2 дни
Kereeeeeeeeem😍
Dilanur Kaya
Dilanur Kaya преди 2 дни
Ceyda eve girince ne yaşadı yaa 😨😨😨 Bide zorla girmeye çalışıyor
melis özgündüz
melis özgündüz преди 2 дни
Ayşeeeeeeeeee 😍😍😍😍😍😍😍
Muhammed Ali MUTLU
Muhammed Ali MUTLU преди 2 дни
Keremin annesine sinir olanlar
Dilanur Kaya
Dilanur Kaya преди 2 дни
Yaaa keremin ayşenin telefonunu alması hangi bölümü yaa
Atilla Dahi
Atilla Dahi преди 2 дни
Aşkları yarı kaldı şimdiden buradaki kızların zoruna gidecek djdhdjfhdhdjd
Sacide Ekincioglu
Sacide Ekincioglu преди 2 дни
Ayşe❤kerem
melis özgündüz
melis özgündüz преди 2 дни
Ayker💓💓❤💋💋
_ BaRan
_ BaRan преди 2 дни
Neden final oldu
Rachida Chhaiib
Rachida Chhaiib преди 2 дни
Slm CV 93
Rachida Chhaiib
Rachida Chhaiib преди 2 дни
Slm CV 93
Zeynep Sila BILGE
Zeynep Sila BILGE преди 2 дни
Ha ha ha ha.
Şahin Karabağ
Şahin Karabağ преди 2 дни
nazmiye abla imisiniz
su tv
su tv преди 2 дни
A♥️k love♥️♥️♥️♥️♥️
Ketino Greece
Ketino Greece преди 2 дни
Caglar sagapo😍😘❤❤❤
Fatma Naz Canlı
Fatma Naz Canlı преди 2 дни
BGshow kanalıma abone olurmusunuzz????
leyla baloglu
leyla baloglu преди 2 дни
Gecenin prensesi
Umut Berkay
Umut Berkay преди 2 дни
1:36 Anıl Piyancı'ya gönderme... Anıl Piyancı'nın Sen Adam olmazsın şarkısında da sao yazıyordu
nikonako nikonako
nikonako nikonako преди 2 дни
Aaaa su abla
Berat Türker
Berat Türker преди 2 дни
Kerem ayse
Berat Türker
Berat Türker преди 2 дни
Evet ama bu çok çok güzel
Elif Kabsk
Elif Kabsk преди 2 дни
Dizi bitmeseydi
Tülin yüksel
Tülin yüksel преди 2 дни
7:25 9.sene.arkadaş.kaldım
Tülin yüksel
Tülin yüksel преди 2 дни
O evden bende. Alıcam. 350.tl. hata. Korgo. Bedava 😀😀😀
Batuhan Yücel
Batuhan Yücel преди 2 дни
sız gercekten opüsuyormusunuz
Sirany Vicente Da Silva
Sirany Vicente Da Silva преди 2 дни
Kkkkkkkkkkkkkk muito divertido demais kerem e Ayse...çaglar e Burcu 💯♥️😍😘😍😘
irmak ülker
irmak ülker преди 2 дни
Çok iyi ya
ilkay karafelikli
ilkay karafelikli преди 2 дни
Bu kız gıcık
Ayşe Gökçe
Ayşe Gökçe преди 2 дни
Çok iyiydi o zamanlar ama artık final oldu sizi çok özleyeceğim 😍#ayker 😍
Ayşe Gökçe
Ayşe Gökçe преди 2 дни
O zamanlar çok iyiymiş be sizi çok özleyeceğim #volker 😭
Ayşe Gökçe
Ayşe Gökçe преди 2 дни
Seni çok özleyeceğim #keremyiğiter
Elif Gökçe
Elif Gökçe преди 2 дни
Daha 5 tane 8 tane çocuğunuz olacaktı #Ayker çok özledik #Afiliveda 😭😭🥺🥺❣
Elif Gökçe
Elif Gökçe преди 2 дни
Daha 5 tane 8 tane çocuğunuz olacaktı #Afiliveda 😭😭❣❣🥺
Elif Gökçe
Elif Gökçe преди 2 дни
Çok özledim be😍 Keremin Ayşe 'i kıskanmasını Yelda nın şurubunu Hülyanın "Ay skandal" demesini Ceyda nın kötülüklerini Sabri'nin saflığını Nazmiye'nin kurnazlığını Ayşe'nin aşkını Kerem in ormanda yeşil , denizde mavi gözlerini Volkan'ın maceralarını Çoook özledim♡😭😭😩
Elif Gökçe
Elif Gökçe преди 2 дни
Çok özledim be😍 Keremin Ayşe 'i kıskanmasını Yelda nın şurubunu Hülyanın "Ay skandal" demesini Ceyda nın kötülüklerini Sabri'nin saflığını Nazmiye'nin kurnazlığını Ayşe'nin aşkını Kerem in ormanda yeşil , denizde mavi gözlerini Volkan'ın maceralarını Çoook özledim♡😭😭😩
Ayşe Gökçe
Ayşe Gökçe преди 2 дни
#ayker in hikayesi bu kadar erken bitmemeli
Ayşe Gökçe
Ayşe Gökçe преди 2 дни
Çağlara baksana ne kadar tatlı keske #ayker imizi çocuklu görse idik. En azından keremin koşturmasın ı heyecanlarını biraz daha göreydik. 😭😢😤
Aleyna Altın
Aleyna Altın преди 2 дни
Ceydaaaaaaaaaaaaaaa 😂😂😂😂😂
Aleyna Altın
Aleyna Altın преди 2 дни
Ayşe sen bence Volkan ve kerem. temizlik yapsın
Aleyna Altın
Aleyna Altın преди 2 дни
❤️❤️❤️❤️❤️
Aleyna Altın
Aleyna Altın преди 2 дни
Afili aşk çok seviyorum
mehmet çetinkaya
mehmet çetinkaya преди 2 дни
Öpüşme öpüşme bir hal oldunuz
Hilal Taşbaş
Hilal Taşbaş преди 2 дни
Afili aşk 38. Bölüm final
Furkan Ayazgök
Furkan Ayazgök преди 2 дни
En çok muhsin babanın eşek sıpasi demesine guldum😂😂
Ege Yeprem
Ege Yeprem преди 2 дни
+ 18 dayama var
PSİKOLOJİNİZ BOZULMASIN
PSİKOLOJİNİZ BOZULMASIN преди 2 дни
9:05 *Kerem* *cidden* *taş* *gibisin* 🤭💞
PSİKOLOJİNİZ BOZULMASIN
PSİKOLOJİNİZ BOZULMASIN преди 2 дни
*Şarkı* *size* *uymuş* *YARIM* *KALMIŞ* *HİKAYEM* *VAR* 💔💔