Mucize Doktor 28. Bölüm
2:15:49
преди 11 дни
Mucize Doktor 27. Bölüm
2:24:35
преди 18 дни
Mucize Doktor 28. Bölüm Fragmanı
0:51
Mucize Doktor 26. Bölüm
2:20:56
преди 25 дни
Mucize Doktor 27. Bölüm Fragmanı
0:55
Mucize Doktor 4. Bölüm Özeti
9:58
преди 25 дни
Mucize Doktor 26. Bölüm Fragmanı
0:52
Коментари
Наида Абдулова
Наида Абдулова преди 7 часа
zuhal haniminda suyu galdi 😂😂😂
aygül özdatlı
aygül özdatlı преди 7 часа
SARP NERDE
Eren MTN
Eren MTN преди 7 часа
Berat efe yi fena benzetmişler
LefyKing Pro
LefyKing Pro преди 7 часа
Taner ölmez ellerinizi ağzınıza koymayın derken ben o sıra göz kasiodum
erdem pro
erdem pro преди 7 часа
😢 çok üzüçü oğlum
Fulya Fidan
Fulya Fidan преди 7 часа
Damlayı boğasım var ya 😠😠😠😠😠😲👎
Yagmur Arslan
Yagmur Arslan преди 7 часа
uzucu sahnelere dayanamayıp atlayanlar +1
YAMAÇ KOÇOVALI
YAMAÇ KOÇOVALI преди 7 часа
7:42 sınıfa hoca gelmiyecek diyince sınıfı darmadağan yapıp arkadaşının dışardan hoca geliyo koridorda diyince sınıfça biz ....
Damla Nur
Damla Nur преди 7 часа
0.11 Gül inin gòzleri çok kimliğime gitti😂😂😅
reyinloks edit
reyinloks edit преди 7 часа
Kalbimi bıraktım...
Shah Rukh Khan Kurbanov
Shah Rukh Khan Kurbanov преди 8 часа
Çok reklam var tşkrlr
afsana memmedli
afsana memmedli преди 8 часа
18:07 kivilcim:tanju beyin odasina Ali :naptim yine:-D))
İrem Ertuğrul
İrem Ertuğrul преди 8 часа
Yaprak dökümünde Şevket karakterini hiç güzel oynayamamıştı Hasan Küçükçetin. Ama burda mahkum rolünde harika tebrikler
Rəfiqə Əsgərova
Rəfiqə Əsgərova преди 8 часа
Bu Damla da çok gıcık ve çok sinir kız ya kovun gitsin bu kız hemen gitmeli bir ameliyat yaptırmadı Aliye ya sinir oldum 😣😣😩😩😒😒
Talha Ünaldı
Talha Ünaldı преди 8 часа
Kivircik sacli kizil olan ona ne vurasim geldi
•ExtReX• FX
•ExtReX• FX преди 8 часа
Nazlı Ferman'ımı seviyor?
VivaDeVita
VivaDeVita преди 8 часа
Ferman çok iyi karakter yapımcı lütfen bozma 😍
Klibimm _
Klibimm _ преди 8 часа
Ali=atlar burda karınca yok ama Nazlı=hahha ha hah
Mehmetcan Karahan
Mehmetcan Karahan преди 8 часа
Mucize doktor 28. Bolumunu cekeyimmi
JadoLive - springtrap
JadoLive - springtrap преди 8 часа
-NİGGA-
Seymur Baxwiyev
Seymur Baxwiyev преди 8 часа
Ne zaman gelecek filim?
Irem Boz
Irem Boz преди 8 часа
Yeme bozukluğunu beni sevsen yerdine bağlamanız da cidden müthiş vasat müthiş
bruh
bruh преди 8 часа
Ali: İyi Günl---- FERMAN: MÜTHİŞ!
Mutluluk Varmi?
Mutluluk Varmi? преди 8 часа
1:31:32😅😅😂
Ali Yusuf AYIZ
Ali Yusuf AYIZ преди 8 часа
1:43:36 yarın ebeni görecen bakışı.
Melih Kaan Dursun
Melih Kaan Dursun преди 8 часа
Selvi hemşireyi maviye boğasım geliyo vazen
Gökkuşağı Kızı
Gökkuşağı Kızı преди 8 часа
Ali nin babası tek adil hoca dır Diğer babasını babalıktan saymıyorum çünkü hayatımda öyle bir baba görmedim ama malesef böyle babalar var .😭😵
Misem Leblebici
Misem Leblebici преди 8 часа
Yaa bu kızı çok beğendim ve ogretmenede oynuyor
Tuana Yilmaz
Tuana Yilmaz преди 8 часа
Ferman hoca şarkıcı olabilir heğğğ kdndldmiddl 😂 💗MUCİZE DOKTOR 💗
Tuncer Dagdelen
Tuncer Dagdelen преди 8 часа
inanmak ve duygusal olmaktan encokta Doktorlar anlar onun icin Tanju hoca ya hakli bir daha ayni hatayi yapmamasi icin Nazliyi cezalandirmasi dogal tekrar Cerrah olmasi icin sans verilmesi kaidesi ile
fırfıra
fırfıra преди 8 часа
Cerrahiye asistanı Türkiyede nedir? Kiçik Cerrah gibi mi? Ve ya Cerrahiye hemşiresi?
DESTROYER
DESTROYER преди 8 часа
1:14:47 ALİ VEFA THUG LİFE😎😎😎
kasım karadeniz
kasım karadeniz преди 8 часа
Bu demirin açelya ya artislikleri beni çıldırtıyor ya ne öyle tripler sinirler
Amin Necefli
Amin Necefli преди 8 часа
2020 de gorenler begensin
Yasemin Yıldırım
Yasemin Yıldırım преди 8 часа
Koalacım
Yasemin Yıldırım
Yasemin Yıldırım преди 7 часа
Onur Yalın tabii ehhehehe
Onur
Onur преди 7 часа
@Yasemin Yıldırım tamam can yüce aklım gider aklına yalın olmasa da olur o zmaaan sen seç 😄
Onur
Onur преди 7 часа
@Yasemin Yıldırım 😄😄
Yasemin Yıldırım
Yasemin Yıldırım преди 7 часа
Onur Dinleyek
Yasemin Yıldırım
Yasemin Yıldırım преди 7 часа
Onur Tabii :) bu ne ya bu benim hissiyatimi belli etmiyyy
Dark Magic
Dark Magic преди 8 часа
Adil hocaya uzuldum simdi Yoda yuruyor
Aygun Huseynova
Aygun Huseynova преди 8 часа
Çooookk yakışıyolar😘
Aygun Huseynova
Aygun Huseynova преди 9 часа
Bu dizi gördüyüm en yaratıcı dizi😍
Kaskadam Clicker
Kaskadam Clicker преди 9 часа
7:42 Fermanın gözünden korktum
Ali Kurnaz
Ali Kurnaz преди 9 часа
Vallaha tebrik ederim güzel spoyler veriyorsunuz bencil insanlar tebrik ederim :clap:
Arzu Abdullayeva
Arzu Abdullayeva преди 9 часа
Alicik su bosuna akiyo kapat muslugu😂
Ruqeyye Semedova
Ruqeyye Semedova преди 9 часа
En cok ağladiğim sahne olmustu😔
resul taşkıran
resul taşkıran преди 9 часа
keşke 29. bölümde ali trafik kazası geçirsin herkes anlar kıymetini inş böyle kişi olur
Filiz Kagan
Filiz Kagan преди 9 часа
Selma hemşire hersey yolundamı herşey yolunda kontrol altina aldık Halduncuum Haldun kim🙄🤔
Kardelen Kirboga
Kardelen Kirboga преди 9 часа
Ben de tostumu paylaşmam diyenler bir beğen atsin,, 😂
&SKY GİRL&
&SKY GİRL& преди 9 часа
Cennete cehenneme nereye gideceğini sadece ve sadece ÂLLÂH bilir
barış aydın
barış aydın преди 9 часа
Tembellikte demir gibi olun sbzbzbns
Sevda Özgü Kaya
Sevda Özgü Kaya преди 9 часа
Aliyi Bırakma allah'ım
Sevda Özgü Kaya
Sevda Özgü Kaya преди 9 часа
Nazlı Fermanı Öp
Aynur Demirpinar
Aynur Demirpinar преди 9 часа
Nazlı: ali zaten bana aşık ben bi fermanı deneyeyim olmazsa ali olsun Nazlı fermanın yanına gider Nazlı:hocam Ferman:efm Nazlı: hocam ben size Ferman :sen bana Nazlı : hocam ben size aşığım
Sude Bulut
Sude Bulut преди 9 часа
Yorumların %99'u damla gitsin
Mehmetcan Karahan
Mehmetcan Karahan преди 9 часа
Mucize doktor "28,27,26,25,24,23,22..."Bölümünü buldum videosunu çekeyem mi
Havuçlu Pasta
Havuçlu Pasta преди 9 часа
Muhtemelen acıdan bayılır zaten . .
Almaz Sadiqova
Almaz Sadiqova преди 9 часа
0:38 yalniz en havalisi demir olmus nedensizce guluyorum
OYNCU ARKADAŞ GRUBU
OYNCU ARKADAŞ GRUBU преди 9 часа
Ali yaaa
zKroos GK 1
zKroos GK 1 преди 9 часа
Bim kazandibi
EMİNE özdemirci
EMİNE özdemirci преди 9 часа
Arkadaşlar haberlerde yazana göre mucize doktor'un çekilmeme ihtimali yüksekmiş yani final bile yapamayabilirmiş lütfen hep beraber ayaklanalım da final olamsın... 😔
•Dark Gacha UwU•
•Dark Gacha UwU• преди 9 часа
Omgggggg ALİ BABA 0:13
yanaz kardeşler
yanaz kardeşler преди 9 часа
Kanalıma gelin😂😂
Seymur Alekberov
Seymur Alekberov преди 9 часа
😭😭😭😭😭😭😭😭
Aitaj Cml
Aitaj Cml преди 9 часа
58 53 kivilcimin telefonu carpmasi
Rəfiqə Əsgərova
Rəfiqə Əsgərova преди 9 часа
Bence Tanju bazı şeylerde yanılıyor ama bu sefer çok doğru söylüyor valla ben adamı görünce bile korkuyorum😳😳
mavi karambit
mavi karambit преди 9 часа
Ali vefasız baba
Demi Bor
Demi Bor преди 9 часа
Yeni bolum neden yok
Maria Ciftci
Maria Ciftci преди 9 часа
29:43 kadın ağlıyomu gülüyo mu belli değil djkdjjdk
mavi karambit
mavi karambit преди 9 часа
06:37 değiiiiiiiiiiiill
Mehtap Kirişci
Mehtap Kirişci преди 9 часа
Ay yazik
Эмиль Надиров
Эмиль Надиров преди 9 часа
Ne konuwtun be ali icimden kecenleri soyledin 😢😟😟offfffff
Pikachu Cemre
Pikachu Cemre преди 9 часа
"Başını okşamak istedim yapamadım" "Seni balığa götürmek istedim cesaret edemedim" 1. Bölümde "Ben ne günah işledimde bana sakat bi evlat verdin" Şimdi böyle acıçekersin zamanında senin eziyet edip dövdüğün çocuğun şimdi doktor olmuş seni kurtarmaya çalışıyor sana yazıklar olsun bi gebersende kurtulsak.
Ibrahim Ceylan
Ibrahim Ceylan преди 9 часа
Ali bakardi oğutrasona ne gerek😀
Yağmur Endless Bulut
Yağmur Endless Bulut преди 10 часа
Rastgele biri: ölüyoruuuuuum biri yardım etsiiiiiiiiin düşüyoruuuuuuuuuuummmmm!!! Ferman: *müthiş*
nane ile limon tv - Livagül YILDIZHAN
nane ile limon tv - Livagül YILDIZHAN преди 10 часа
1 B dis like😠😠😠
Elif Özkan
Elif Özkan преди 10 часа
Lan bu öğretmende ki kız
Lara inan
Lara inan преди 10 часа
Son sahne çok üzücüydü yaa :( ❤️
Eslem Beyaz
Eslem Beyaz преди 10 часа
5:32 Ali ilk defa kapı çaldı😂😂😂👌
《•Gacha Luna•》
《•Gacha Luna•》 преди 10 часа
Atila beyin şeyine bakıyım😂
Khalil Stars
Khalil Stars преди 10 часа
Mütihş
Film Elçi
Film Elçi преди 10 часа
Bostancı
hasan tokgöz
hasan tokgöz преди 10 часа
sarılma oldu elini tuttu sıra öpümesı kaldı
ElzaminM_-_- -_-_Memmedov
ElzaminM_-_- -_-_Memmedov преди 10 часа
Ferman:Müthiş Beliz:Şahane Çocukları;Kızı:harikulade Oğlu:harika
Necibe Talibova
Necibe Talibova преди 10 часа
Mucize doktor müthiş 🥰🥰🥰🥰🥰😘😘😘😘😍😍😍😍
Eslem Beyaz
Eslem Beyaz преди 10 часа
Bu kız çok pislik
Uğraş DEMİR
Uğraş DEMİR преди 10 часа
Ferman: Alacağın olsun Ali:Olur ne alayım Ben:😂😅😂😅
Fethi Tunç
Fethi Tunç преди 10 часа
zaten abisini getirmisler
Siyazan22 Siyazan
Siyazan22 Siyazan преди 10 часа
Eee artık şu Açelya saçlarını topladım ya lütfen hemşiremi belli değil
ELİF EYLÜL ŞAHİN
ELİF EYLÜL ŞAHİN преди 10 часа
👨👨👨👨bunlar Aliyi döven çocuklar.her bir like hepsine 1 tekme tokat bakalım kaç tekme tokat yiyecekler?
prenses aymina Ucar
prenses aymina Ucar преди 10 часа
Öğretmenim kitap okuyun dedi bende dedim ki mucize doktoru izleyip yorumları okudum oda sayılır mı?.😄😄😅😄😅😄😄😄😄😅😄😄😅😅😅😅😅😅😅😆😉😅😆😆😅😄😄😄😄😄😄😂😂😂
Beyaz Pati
Beyaz Pati преди 10 часа
1:03:05 çok tatli degilmi yaa aliiiii
barış aydın
barış aydın преди 10 часа
Şu kız carly olabilirdi(abd versiyonu).çabuk harcadınız.
prenses aymina Ucar
prenses aymina Ucar преди 10 часа
Nazlı😍😘😍😘
sessiz gözler
sessiz gözler преди 10 часа
Ben önce allaha sonra sana güveniyorum!